Tävlingar som är kvar 2013

När regnet håller i sig och det går inte att göra så mycket mera ute så sitter man vid datorn och planera tävlingarna som är kvar för året :)
 
Alldeles nyss anmälde jag mig och figge till
i 120 klassen så får vi se hur det går detta år :) Synd att jag inte hade anmält mig tidigare då jag kom ju på 4:e plats förra helgen :) men men det är mest för en kul sak och håller motivationen extra mycket uppe. Dock kommer jag inte känna detta som en press utan ser det mera som en kul sak och kommer jag någon stans i tabellen så är det bara ett plus ;) Finalen går alltså i GOLBEN :D
 
Såhär ser det ju just nu för mig och Figge om inget händer :)
 
v.26 Jump club
 
 
v. 28 Folkärna RS
 
(v. 30 Avesta ( beror på om jag åker utomlands eller ej)
 
kanske blir lite ändringa runt veckorna 29-32 som sagt det beror på när jag åker utomland :)
 
v.31 Hamre Ridklubb (direkt kval till globen) )
 
v. 33 Borlänge "Rommehoppet"
 
v. 35 Jälla
 
v. 36 Gestrike Sportryttare
 
v. 38 Tirk
 
v.39 Falun
 
v.40 Gävle ryttare sällskap eller Avesta ridklubb
 
v.41-43 vac vila
 
Sen beror det på hur vintern ser utan annars
 
v. 44 Märsta Ridklubb
 
v.47 Heby Ryttarförening
 
Alltså 11-12 tävlingar kvar :)
Hoppas på lika lyckade resultat framöver ;)
motivationen är på topp :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0