Varm måndag

 
 
Idag var det lite segt att gå upp efter en väldigt jobbig natt där jag bara vände på mig hela tiden :P
men denna dag har nu gått .
 
Jag har jobbet i Tierp i dag, skönt att vara på hemmaplan.
 
När jag kom hem så lagade jag mat det blev lassangett .
 
Sen så fick Figge sig en ridtur
 
det blev en sväng till gamla grusgropen och klättrade lite, i ca 20 minuter höll vi på och sen red vi hem igen.
 
nu har jag precis cyklat med Kitty och nu är det kväller klockan är redan 21.20. hjälp vad dagarna går fort när man kommer hem. hinner inte med ett dugg. !
 
Dags att fixa större hage till hästarna igen ;)
 
Hoppas att ni har haft en fin start på veckan, någon kanske till och med har semester :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0