-21 grader

Och där var det vinter igen, vart tog våren vägen? :O
 
Inatt frös mitt vatten i stallet, kul ! ändå har jag värme på där inne, ganska så mycket värme me kan jag säga.
Mer än vad min far tillåter, hoppsan!
 
 
Har varit lite blogg torka dom senaste dagrna men det kommer tillbaka.
 
Anledningen till det är att jag var väldigt nära på att volta med min bil i tisdags kväll. som tur är hamna jag bara väldigt långt ner i diket . efter det har jag inte varit på topphumör.
 
Men det kommer uppdatering hur figge har varit senare idag. Träningen igår bland annat, Figge en stjärna, matte bakläxa. Mitt huvud var inte med alls. Kanske har sina anledningar.
 
 
Nej nu ska jag ut och rida grannens häst i kylan. !
 
Ha en härlig dag i kylan !

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se

Tävla och vinn en bikini som är "to die for" http://adaras.se/2013/march/vinn-din-favoritbikini-fran-to-die-for.html#comment

2013-03-15 @ 23:41:19
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0