2 h tur

 
Ja idag blev det inte riktigt som planerat eller ja  för Figges del blev de det men inte sällskapet ;)
Mamma skulle ju ha ridit honom idag, men armen hennes gjorde lite för ont för de, så jag skickade iväg ett sms och frågade om Annica och Jessi ville hänga på en skrittur. Det ville dom så vi tog en 2  timmars skrittur i mehedeby och hem igen :)
 
Så det blev en härlig barbacka tur i solen idag, bara att sitta och njuta :D
 
Resten av dagen har jag typ tagit hand om mina vader, fy satan vad dom gör ont :(
Minsta lilla "pet" eller "slag" emot vaderna så gör det grymt ont. Jag som vill vara ute och gå. Men vaderna stoppar mig tyvärr . suck!!!
 
Nu är dom insmörjda med tigerbalsam och nu ska jag gå och sova. Vila upp benen och hoppas på att det är bättre imorgon annars vet jag inte vad jag gör.
 
Så har vi ju förlorat en timme i natt med.
 
Natt natt. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0