Åsebo Ridklubb

 
Tänkte skriva lite hur jag tyckte att Åsebo Ridklubb var som tävlingsplats,
 
Börjar med att vi kommer fram dit, väldigt tydligt hur man ska åka och dom hälsa en välkomna. Parkeringsvakten som talade om vart vi skulle stå, gick snabbt igenom vart allt låg och det var riktigt bra för oss som aldrig varit där tidigare, massa pluss redan där.
 
Sen när jag hade visat passet och anmält att vi är där så skulle jag gå och besikta Figge, när vi står och gör i ordning honom så kommer det två jättesöta tjejer och frågar om vi vill ha transporten URMOCKAD hur lyxigt är inte de :D ännu mera pluss.
 
När det var dags att rida fram så hade dom SALTAT upp en bana så den var helt perfekt att rida på denna årstid ingen halkig framridning här inte. Hur bra som helst,
 
Ljudet från dommartornet hördes bra över hela tävlingsplatsen och dom var duktigt på att hålla kol på vilka som skulle in och ut på framhoppningen och till banan.
 
Jag tycker att denna tävlingsplats var mycket trevlig och dit åker vi gärna igen :D
 
Riktigt fin hinderpark, trevlig och stort ridhus :)
 
Tyvärr gick det ju inte såbra resultat mässigt för oss men det är ju inte tävlingsplatsens fel ;) hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0