blogg. se?

jag vet inte vad som har hänt men något konstig är de för jag kan inte kolla på min egna blogg längre eller någon annars blogg.se heller för den delen. men det verkar bara vara jag som har det problemet.
såhär ser det ut. och jag har rätt adress och internet är på. så jag förstår inte alls varför det är såhär. jättetråkigt då jag följer många bloggar dagligen som har blogg.se efter sig :(
 
aja nog om detta.
 
NY vecka och NYA utmaningar.
 
Usch idag ska jag till arbetsförmedlingen kl 10. jättekul eller inte :/ JAG har ju JOBB den 2 april igen. men detta måste jag verkligen gå på. Varför lägger dom inte ner tid på männiuskor/ungdommar som inte har jobb överhuvud taget, i stället för att ödsla tid på mig som har jobb igen. Bara är arbetslös någon månad under vinten. menmen det är väl bara att gå på detta möte.
 
Sen ska jag rida två hästar och lämna in transporten på lagning OCH hoppas att verkligen dom fixar den. vill kunna åka på tävling och träning ju. suck. jäkla saker.
 
Helgen har varit bra, mycket gott gott och lite motion ;) haha mina vader har verkligen gjort svin ont, kunde knappt rida i fredags och i lördags. men som tur är dom bättre idag.
 
Bakade lite chokladbollar i fredags :) gott ;)
i går gick vi en LÅNGSAM promenad men den var väldigt solig och härlig ;)
Såhär ser det ut när min häst vill komma in om kvällarna, detta ser man ifrån köksfönstret ;)
 
 
Nej nu ska jag väl ta tag i dagen :)
 
Ha en härlig måndag !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0