Dagarna går fort om man har mycket att göra .

 
i morse åkte jag till ridhuset med Figge. Det stod bra hinder framme så det fick bli lite hoppning och markarbete. :)
en pigg och energi på fel sätt idag, han ville för mycket men på slutet blev det bättre .
Hyfsat nöjd med att ha hoppat en oxer på 140 idag ;)  Vilken känsla när man flyger över detta hinder. Vilket hjärta min totto har.
 
När jag kom hem fixade jag stallet för att sedan gör mig i ordning för att åka och plocka upp farfar för att åka in till uppsla för att hälsa på farmor som ligger på sjukhuset. (det har hon gjort från och till sen december) Hon ska opereras imorgon och jag hoppas verkligen att allt går som det ska. Vill igentligen ínte att hon opereras nu då hon är svag men läkarna vet väl bäst. Skönt att få träffa farmor i allafall.
Det måste gå bra imorgon så farmor får komma hem igen <3
 
På vägen hem stannade jag och farfar och åt. riktigt gott och trevligt att äta lunch med honom <3
Gud så gott det var :D
 
Nu är jag hemma igen. blev en lång dag och än är den inte slut, har lite till att göra innan man får lägga sig i sängen och sova . !
 
// Matilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0