Fina Figge

Idag på morgonen lastade jag figge och åkta till ridhuset för att trimma lite.
 
I dag red jag på bett, och UTAN graman. han var riktigt fin. brukar inte kunna rida honom på bett utan graman då vill han inte riktigt vill jobba på och går inte i rätt form. Men i dag började jag rida utan men jag hade gramanen med mig ifall jag skulle behöva den. Men den låg  bra i påsen idag så. Han var riktigt fin, inge bråk alls utan jättefin i handen och arbetade på bra i formen.
 
riktigt skönt att rida igenom honom idag, han var så fin. Han verkligen trivdes idag och jag såklart ;)
 
Super nöjd med min prins idag. !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0