Första MARS!

Vart har februari vägen? :O
 
Aja härligt att mars är här :D
 
I går kväll lastade jag Figge för att åka på träning, men när figge stod i transporten så kollade jag lysena och INGEN lampa lyste på transporten bak. suck ringer in till pappa för att han ska kolla på vad som är fel. Men vi hittade inget. så det var bara att lasta ur Figge igen och ställa han i boxen, det var den träningen ja. SUCK ! åååh så arg jag är på detta.
 
Så nu ska jag väl gå ut och försöka lista ut vad som är fel, annars hjälper pappa mig när han kommer hem. Hoppas att vi får det att lysa igen vill ju kunna åka till ridhuset ihelgen.
 
 
ÅÅÅH så är det ju HÖGBO tävlingar nu i helgen och jag ångrar att jag inte hann anmäla mig dit, hade gärna viljat tävlat där nu i helgen :(
 
dessa tre dagar har verkligen varit bara negativa besked och negativa saker hänt. men men ska väl inte alltid vara en dans på roser!
 
idag är det ju 1 MARS och det innebär att vi har jägare kryper runt huset för att jaga lodjur. Gud hur dom har spårat och åkt fram och tillbaka dagarna innan nu. och kommer ha dom åkanders här nu väldigt mycket.
 
deras avtryck
Vi har ju dessa fina djur går runt våran gård så det kanske inte är så konstigt att jägarna hänger här då ;)
 
 
Nej dags att gå ut och försöka fixa transporten. !
 
Ha en härlig 1 mars och fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0