God Morgon trosdag!

Klockan ringde kl 4 i morse.
 
Då var det bara att kliva upp för att köra pappa och cia till arlanda, så nu sitter dom på planet påväg till gran canaria. Inte ett dugg avis det var BARA 26 grader där borta ;)
 
Nu är jag hemma igen och hästarna är ute och jag har fått i mig frukost i lugn och ro. Diskmaskinen är även den tömd.
 
Nu ska jag väl sätta fart på denna dag, skoning av hästar, bullbak, promenad, ridning av Kingen och ridhuset med Figge(om det inte blir allt för fint väder ute) .
 
bullbaket blir nog mot kvällningen om det är jättefint väder med :)
 
ha en underbar dag i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0