Lite roligt.

 
Jag klagade ju senast i morse att jag inte kunde kolla på bloggar som hade blogg.se efter sig. men vipps nu på kvällen så kunde jag kolla på ALLA bloggar igen :D
 
Så nu har jag kollat på alla bloggar och ligger nu i fas ;) hahah
 
Arbetsförmedlingen gick ganska så bra. hahh ibland är det bra att ha kontakter ;)
 
efter det solade jag lite, och handlade mat. Väl hemma igen så red jag Kingen(grannens häst) red ut för första gången idag, gick super bra och väldigt varmt och skönt att rida :D
 
efter det red jag min egna häst.
Jag kan verkligen inte vara arg på min häst länge xD min knäppa goa häst :D  Såhär ser min Figgis ut dagligen hemma. Dock brukar länntäcket vara på men det var ju så varmt idag, så han fick vara utan idag .
 
Gick över en timme med Kitty idag med, riktigt skönt i denna härliga solen . !
 
Sen fick det bli matlagning när du jag kom hem :)
 
 
ÅÅÅh min bästa pappa och ronny fixade min transport, överlyckliga jag :D
 
Blir nog ridhuset imorgon bitti , haha ingen rast ingen ro :D !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0