sjuk

Dock är jag inte "host" sjuk utan jag är magsjuk, bläää det värsta man kan vara tycker jag :(
 
det började i gårkväll dock har jag inte gjort något mer sen dess men känner att magen inte är hundra och är helt slö i hela kroppen orkar knappt hålla ögonen öppna.
 
så det blir att ligga i sängen idag och ta det lugnt. kolla på några filmer och så. tyvärr hade jag sjukt mycket jag skulle göra idag men vad ska man göra. Jag har faktiskt ridit grannens häst nu på morgonen men gud att jag ens tänkte tanken, ingen rolig ridtur alls. suck att man aldrig lär sig att lyssna på stackars kroppen någon gång.
 
Ha en trevlig dag ni andra i solen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0