Sjukt TAGGAD

Gud tror inte att jag har varit såhär taggad till att åka och träna hoppning någon gång. Hoppning FÖR Linda står på dagens schema redan kl 9 ska vi mötas upp. Ska bli så sjukt kul att träna för Linda igen. SOM JAG HAR LÄNGTAT. !!!
 
 
Haha gillar denna bilen, Jag lyssnar noga på vad Linda säger men min sits för tillfället är väl inte så jäkla bra men lyssnar gör jag i allafall ;) Figge verkar intresserad med !
 
det gör inget hur träningen går bara att jag får träna på Linda igen :D !!
 
Nepp dags att sätta fart. Uppdatering kommer, kan jag lova :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0