Tisdagen börjar med en stor sol och kyla

 
God morgon Tisdag!
 
Börjar dagen med att vakan upp och är typ väldigt förvirrad, glömmer saker mm . Har även ont i ländryggen mer nu än tidigare dagar så nu sitter ett back on track rygg skydd på min rygg så får vi se om det hjälper.
 
 
Nu är hästarna utsläppta och fått frukost såklart, även jag har fått i mig frukost. Nu ska jag klä på mig och ska ut och gå en sväng tänkte ja. Rensa hjärnan lite redan på morgonen. känns som det behövs redan nu xD haha
 
Vill även säga Grattis bästa lilla syster Victoria på namnsdagen :D <3
Älskar dig <3
 
sen resten av dagen så ska jag rida kingen, åka med Figge till ridhuset och lite mera :)
Cindy mon ligger brevid mig i köks soffan i denna sov ställning vet inte om jag kan hålla med om att den är så skön ;)
 
Ha en skön tisdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0