Väldigt seg lördag

 
men det ska väl inte vara annat efter gårdagens mat/krog runda :)
 
Bloggen har inte riktigt hinnts med nu, fullt upp.
 
I går fredag så började jag dagen med att köra lastbil i några timmar(då min far är utomlands, SVIN! ) ;) haha
Sen var det meningen att hovslagaren skulle komma, men som att jag inte var hemma så gick det ju inte.
 
När jag kom hem så gick jag över till grannarna föra att rida Kingen, red i ca 15 minuter på volten och 15 minuter ut. Han skötte sig verkligen super bra :)
 
efter det longerade jag Figge i 30 minuter i trav bara .
 
sen gick jag 1 h promenad med kitty sen var det bara att göra sig iordning för att åka in till stan för att äta med bästa Ärk gänger(Älvkarleby ridklubb) en mycket trevlig kväll/natt, men mycket skratt, dricka och trevlig sällskap :)
 
Så är lite seg i dag kan man lungt säga ;)
 
Så idag tog jag och figge en lätt tur baar för att känna mig på honom till motgondagens tävling. Han kändes pigg och fin.
 
efter det åkte jag med lite bulla och brysselkex till mamma och fikade där, gick även en timmes pormenad med mamma och hundarna :)
Affe skit nöjd över att ha hittat öronmuffar att leka med. Han bar dom väldigt länge. Lekte med sig själv, kastade den huller och buller ;) Goa hund<3
 
 
nu har jag suttit en stund vid daton och ska väl ta och börja smörja alla saker till morgondagen.
 
Vi åker vid 10 tiden, så håll tummarna imorgon för oss. 110 lokal är det som gäller på GRS :)
 
Ha en fortsatt trevlig lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0