Igelkotten kom på besök

Affe ville gosa och leka med igelkotten men den var inte så leksugen och ville stickas istället och det tyckte inte Affe om. Affe skällde och igelkotten fräste. Qvintus höll sig på avstånd, fega hunden. haha
 
det är första gången jag är såhär nära en igelkott. så gulliga dock är den ihoprulla på bilden ;)
 
Vi får se hur många gånger denna kommer komma på besök i år då.
 
Som ni kanske förstår så var jag hos mor igår då, det var bjudning på mat grannarna och syster och pelle kom. mycket god mat och trevligt sällskap, dock höll jag på svettas ihjäl i början men var bättre mot slutet. Jäkla förkylning.
Tack för en underbar mat/ kväll hos er mamma och Kent <3
 
Men imorgon ska figge sättas igång igen. FÖRHOPPNINGSVIS: !!!
 
Nej nu måste jag sticka, ha en bra fredag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0