Sjuk.

ja usch ja.
 
I går måndags så kände jag på jobbet att det var väldigt segt att jobba, helt slut och fruktansvärt ont i halsen. men när jag kom hem så tänkte jag inge mer på det utan lagade mat mockade och red men när jag var ute och red kände jag mig svimfärdig och svettades hur mycket som helst. när jag kom hem fick jag veta varför, jag hade hög feber :(
 
så idag har jag jobbat fast det har verkligen inte gått såbra, som tur är körde jag lastbil hela tiden men fick jag ta några pauser.  nu när jag har kommit hem har jag bara tagit det lugnt och mockat är det ända nyttiga jag har gjort.
 
Bara en dag kvar nu innan 4 dagars ledig så det är bara att hålla ut ;)
 
Figge fick vila idag såklart som att vi inte tävlat förns nästa helg så gör det inget. tur att vi inte är anmälda till högbo som är torsdag- söndag . när man tänker på det i efterhand, hade ändå inte kunnat varit med.
 
Nu ska jag gå och lägga mig och se om detta går över. !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0