Taggad till tusen

jag är så grymt taggad just nu, MEN kroppen säger ifrån. jag blir snart galen om inte min förkylning släpper snart.
 
i går gick det ju jättebra att rida, jag orkade rida men i dag redan på morgonen när jag klev upp så har jag varit trött och det har fortsatt hela dagen, skulle kunna somna ståendes nästan. HOPPAS att jag vaknar upp bättre imorgon ;)
 
men i dag då jobbet gick bra, jag går lite på halvfart tur att man jobbar för sin far som vet hur man mår och vet att jag egentligen inte brukar "maska" .
 
när jag kom hem så red jag, men som sagt jag orkade knappt de, vi skrittade mycket och travade och galopperade lite lätt, inga krav på figge alls då jag inte hade kraft att ställa några. men han fick i alla fall komma ut och röra på sig, DOCK känner jag mig mycket bättre nu med tröttheten bara snoret och halsen kvar JUST nu. vi får se vad min kropp säger imorgon ;) haha
 
såhär galen blir jag snart om inte kroppen blir bättre snart ;) haha
 
nu ska jag gå och lägga mig. Hoppas att jag vaknar upp FRISK imorgon, önska kan man alltid göra i i alla fall.
 
ha de bra  !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0