Vilken galen möhipppa det blev.

igår hämtade jag och C , syster E. för att dra igång möhippan. Kl 10 åkte vi in på hennes gård och helt omedvetade om att vi kom så gick vi in och gav henne lite lappar på vad hon skulle packa till att ha med sig under dagen.
tex. 2 dl mjölk
2-11 sockerbitar
skarvsladd
banan
bikini
jeans
sminka
mm
 
roligt var det att överraska henne :)
När vi hade åkt en bit fick hon tillslut en ögonmask på sig och musik så hon inte skulle se vart han var på väg.
 
vi åkte till Tobo glasblåseri och där blåste E en större skål och jag och C en varsin mindre :)
 
Sen efter det åt vi lite mackor och började inta alkohol.
sen styrde vi bilen mot Uppsala Gränby för att åka till spat där. väl inne på spat så fick E ytterligare en överraskning och det var att där inne i vårt rum satt hennes andra kompisar och väntade. Otroligt mysigt spa.
 
 
sen var det dags att göra sig iordning och bli lite snyggare för nästa överraskning. DOCK sminkade sig E i onödan men det kunde vi inte säga för nästa överraskning så var det att hon skulle bli sminkad.
E vart otroligt fin <<3
 
sen vart det lite alkoholintag igen på en mysig bar innan vi gick vidare till resturangen. Otroligt god mat.
 
Sen avslutade vi kvällen/natten på krogen Flustret, med drinkbord och dans. otroligt kul var det.
 
Vi kom hem kl 5 i morse. så då var man lite trött.
 
hittade denna mysiga lapp på sängen när jag kom hem med. <3
 
idag när jag vaknade vid 9 alltså bara sovit i 4 h så kom jag på att sminket satt inte kvar på samma ställe, jag hade glömt att ta bort det innan jag lag mig ;)
 
När jag gick upp så åt jag frukost och lag mig i soffan för vila lite och som tur jag hade så var det hästhoppning på tv med :D lycka för mig och mindre lycka för kent som också låg i soffan . hahah
 
sen var det bara jag och toy toy kvar hemma så vi myste lite i soffan.
Mitt manliga sällskap för morgonden. haha
 
 
idag har jag bara vilat och vilat . alltså sovit bort nästan hela dagen. bara nu på kvällen jag har gjort lite nytta med att mocka åt hästarna och skött om dom. Figge har vilat 3 dagar nu. så han lär vara lagom pigg imorgon när jag ska rida igen ;)
 
som ni kanske har räknat ut så tävlade vi inte på Tirk denna helg då, så nästa tävling är den 19 maj ;)
 
Jag har även packitera nöt kött som vi har fått hem.
 
nu ska jag snart äta kvällsmat och sen sova för att gå upp runt 4 imorgon. jippi ;)
 
 
Ha en underbar vecka tur för min del att det BARA är 3 dagars vecka efter denna helg ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ewe

Världens bästa dag med världens bästa människor!! Bra ordnat <3

Svar: <3
Matilda Wiberg

2013-05-08 @ 17:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0