Vilket jäkla flyt jag har med denna bil

Jag köpte min bil precis innan den skulle besiktas för 1 år sedan i april. vi chansade på att det inte skulle vara allt för mycket fel och vi prutade lite som att den inte var besiktad med. men såklart åkte jag igenom med blankt papper förra året och tänkte iår att ni måste det vara något som kommer MEN INTE då, hahah åkte även iår igenom med blanka papper på både bilen och släpet. vilket jäkla flyt!!!!
Kan säga att jag är riktigt nöjd med min fina bil.
Men att man ska vara så jäkla nervös innan då det är sjuk. hahah det är ju inget man kan påverka på något vis men man vill ju så gärna att den ska gå igenom MEN såklart så göra ju min bil det. men nästa år måste det nästan bli något tror ja men det tar vi då ;) får köra ett år till nu om inget annat händer ;)
 
i går kväll åt jag och pappa pizza så jäkla gott, för när man är sjuk få man svulla har faktiskt gått ner 3 kg på att vara förkyld då jag inte har haft någon matlust alls, har tvingat i mig mat. Så nu ska dom kilona upp igen ;)
 
 
nej nu kan jag inte sitta här och slöa, solen skiner ute och det är 26 grader i SOLEN :D
 
Nu ska jag ut och pyssla lite LÄTT på gården, inte för mycket då jag är fortfarande lite sjuk . haha
 
Ha en underbar dag i solen denna lördag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0