Asfalt, asfalt och åter asfalt

Idag har vi lagt asfalt hela dagen och det innebär ett väldigt pressat tidschema och väldig lite rast. Jag fick köra bettan idag då vi hade en "gäst" som skulle få köra min lastbil som är mycket lättare och bättre att köra. Men idag var bettan och ja vänner hela dagen lång, det händer sällan ska jag säga ;) men jag föredrar min vita fara :D
 
Figge fick vila idag, mitt huvud och övertids jobb satte stopp för en ridtur. men jag tror Figge är nöjd ändå ;)
 
 
Ha en bra onsdag, dags att sova ny asfalts dag imorgon :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0