Dåligt med bloggandet här

Inget internet hemma då blir det väldigt lite bloggande :( 


  Figge är igång igen, har galopperat i tre dagar nu och han känns så fin att rida, längtar tills på måndag då det äntligen är träning för Lotta igen :D 
Idag lördag har jag ridit och bytt däck på min personbil , nu på kvällen har jag varit på bio i Gävle med bästa Linnea på bio :) ingen äger mig såg vi 
 Inatt har vi haft påhälsning på gården,dom hade varit in i lastbilarna och rotat igenom ALLT ! Väldigt läskigt och obehagligt när man inte får ha sina saker ifred . :( 

I går fredag så jobbade jag till halv 3 efter det red jag min underbara häst , så fin han är min lilla prins ❤️ 

Orkar inte skriva så mycket mera nu på mobilbloggen ;) 

Nu får jag vänta på att hjärtat hör av sig och vill bli hämtad så jag får sova någon gång ;) (vet att du läser mig blogg hjärtat) jag älskar mitt hjärtat ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0