Helgen har varit riktigt mysig

 
 
Helgen jag har mest spenderat med mitt hjärta, otroligt skönt. <3
Han har snickrat lite och jag har målat, lagat god mat och varit till valbo :)
i love you <3
 
I lördag var jag iväg på dop, mina kusinbarn skulle döpas och samtidigt ha 1 års kalas :)
Jonas  och Sandra :)
mitt klädval för den dagen :)
 
Igår måndags så var det jobb i Östhammar, jag hade även med mig en pry elev som var min lilla syster
Väldigt jobbigt att prya med storasyster tydligen ;) <3
 
Idag har jag för det mesta kört lastbil, vart några vändor fram och tillbaka från Östhammar till hargshamn ;P
 
När jag kom hem så fixade jag lite med Willen och tog även in hindren för året . Dag att måla på dom lite till våren :)
första lasset .
Efter det gjorde jag stallet och skötte om Figge ordentligt, nu har han stått i en vecka och ska börjas sättas igång igen imorgon eller på torsdag tror jag :) Han hade gjort illa sitt öga lite idag tror jag för det rann om det när jag tog in dom. men jag såg inget i ögat så det är nog lugnt. han kan ha fått i vad som helst ett grässtrå eller en pinne. Vi får se hur det serut imorgon.
 
Igår kväll var bara jag iväg och hjälpte till på Lotta träningen, och jäklar så taggad jag blev på att få komma igång igen och åååh vad jag längtar till nästa tävlingstermin 2014. Låt Februari komma snart :D Längtar ihjäl mig redan och då har det bara gått 2 veckor sen jag sist tävla :P
riktigt lärorikt att åka och kolla på när dom andra hoppar man lär sig otroligt mycket av att bara stå på marken och kolla på. Självklart hjälpte jag Lotta inne på banan, då ingen annan stod där inne. Lite jobbigt för Lotta att springa fram och tillbaka och höja och bygga upp hindren själv.
 
Som sagt riktigt rolig övning igår hade önskat att jag kunde ha varit med, men nästa måndag så ska vi vara med igen :D
 
Nej nu är det dags att sova, ny dag imorgon. !
 
Snart kommer tydligen snön :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0