Hoppla

Här var det många som hade läst :P vad roligt . kanske dag att skriva lite då :)
 
I dag är det onsdag mitt i veckan och min BÄSTA dag på veckan är i morgon, då mitt hjärta kommer hem från Stockholm. <3
 
 
Älgjakt denna vecka så det är lite lugnare för min del men jag jobbar fortfarande men inte lika mycket planerat. Ska snart slå upp hemsidan och fixa lite på den, sen ner och städa källaren . På eftermiddagen kommer jag att städa ute . finns mycket att göra, okej så det kanske inte blir så lugnt ;)
 
Figge vilar denna vecka ut och sen ska han sättas igång igen, 2,5 veckas vila nu och kommer att vila tre veckor innan jag sakta kommer att sätta igång honom igen, ingen bråska med det. mycket skritt och trav första veckan.
 
 
Nej nu är det dags att sätta fart på dagen :) Ha en härlig onsdag och i kväll är det bonde söker fru på tv ;) jippi onsdagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0