Iphone 5c

Då har jag inhandlat en ny mobil, var dock inte planen att jag skulle köpa en idag när jag och Johanna åkte in men så blev det, skulle in och handlat en sak på ikea och en present till lilla syster.
Men kom hem med en kasse full med saker från ikea, en NY mobil , nya vinter skor och såklart presenten till syster.
Den vita köpte jag :)

Nu har jag lagat god mat och gjort i ordning lite matlådor till hjärtat , 4 kvar att göra i ordning men det skulle hjärtat göra själv :)
 
Imorgon ska jag ÄNTLIGEN sätta igång Figge igen eller jag vi får se om jag hinner rida i morgon det beror på hur länge vi jobbar som att jag ska bort kl 19 igen. men annars sätter jag igång honom på tisdag :D Som jag har längtat :)
 
 
 
Ha en härlig söndags kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0