Ser att mina läsare ökar ...:D

åååh jag som sviker er och inte skriver något här, ska bli bättring på det förhoppningsvis ;)
 
Veckan har gått snabbt, Figge har vilat hela veckan efter en lite förkylning som han fick i måndags.
 
så min vecka har mest inneburit jobb och fix här hemma.
 
Som tur var så kom hjärtat hem i tisdags och vi hade lite pizza mys.<3
 
 
I onsdags morse när jag kom hem så var det strömlöst och vi hade inte ström på 12 h . Lite små drygt, man blir ju så handikappad utan el :P
Pannlampa var det som gällde när hästarna skulle fixas och tända ljus vid frukosten, lite mysigt faktiskt :)
tog tag i mitt springande igen i onsdags och sprang en tur med Kitty, kändes som evigheter sen men var bara 12 dagar sen jag sprang.
I går torsdags kom hjärtat hem från Stockholm. men han åkte direkt till jobb nr 2 och kom inte hem förens efter 10 på kvällen så vart inte så mycket mys igår :P
 
I dag har jag jobbat och sen efter jobbet åkte jag till mitt andra hem i skämsta och hem till mitt hjärta :D Vart lite grillmys innan han åkte återigen till jobb nr 2 för dagen så nu sitter jag hemma och väntar på att han ska komma hem :) <3
Hjärtat i full fart och grillar :D <3
 
Ja hjärtat jag har tagit ett kort på dig i smyg(vet att du läser min blogg hjärtat mitt) ;) <3
 
 
Lite kort på mig och Figge från tävlingen på TIRK den 22 september.
<3
Hinder nr 1 :)

ja vi klarar hindret , lite rolig stil på detta kort därför det fick vara med, man kan inte vara perfekt jämt  ;)
Vilka bakben!! <3
Luftar lite grann bara ;)
Efter mål linjen men två ner lite smått arg på min totto här ;) :P <3
Älskar dig nu och för alltid, du är min nu och för alltid<3
 
Ha en bra fredags kväll alla läsare :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0