Simba 2013-09-30 :(<3

detta inlägg handlar bara om simba våran älskade katt som nu har lämnat oss <3
 
 
Jävla idioter det finns , hur hjärtlös får man bli. Igår kväll mellan 21. 50 -22.15 så kör någon på våran älskade simba. PRECIS utan för våran gård, du hade bara behövt gått 5 m till våran dörr och frågat om det var våran katt. Istället fick jag hitta våran simba . DU kanske skulle ha tänkt på att denna katt som du körde på är någons älskade katt, så tomt det är hemma här nu. Ingen som skriker efter att få mat ingen som hoppar upp på en och kurrar högt.  det är lätt hänt att köra på ett djur det vet jag!  men då kan man för f*n ta reda på vem som äger djuret istället för att smita ifrån.
 

 
 
 
 
Det är redan så tomt utan dig vännen <3 :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0