Hemsk söndag

Såhär kan jag beskriva min söndag :(
 
 
Hade så fruktansvärt ont i magen, hela söndag och har även ont idag men ska försöka jobba ändå, så jag får träna med Figge ikväll :)
 
som ni då förstår så var jag inte med och sprang Lidingö loppet i Stockholm, är så besviken på min mage att den överger mig sådär. Förlåt mamma att jag svek dig , hade verkligen sett fram emot de :(
 
Nu ska jag ut och köra lite lastbil , så får vi se hur länge min mage vill vara min vänn idag, just nu gör det ont :/
 
 
Min bästa kille tog hand om mig i går när jag hade som ondast, tack för att du stöttar mig . nu är det måndag igen och han har dragit i väg till Stockholm, hoppas att veckan går fort och att jag får gosa med min kille igen på torsdag. <3
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gulliga tokjänta där. Inte kan man väll springa när man är sjuk heller. Så inte svek du mig heller. Kommer säkert att plåga dig med att följa med på nått annat lopp framöver. ;) Love you <3

Svar: jo det känns så får mig, har ju laddat för detta lopp som jag kom med i sent i planeringen , I love you <3
Matilda Wiberg

2013-09-30 @ 11:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0