Inte en minut över till daton denna vecka. !

 
Har varit en stressig vecka har inte haft en minut över jag har övervägt att sova istället.
 
Men idag dra vi till Tierp för att tävla på TIRK 120 klass står för dagen, tagga tagga.
 
 
Följ oss på http://online.equipe.com/sv/class_sections/94534/starts
 
Hoppas på att få en bra sista runda utomhus och hoppas på att vara felfri.
 
Drömde att jag glömde bort banan igår och att det var 16 hinder på banan, vi får se hur detta går om drömmen är sann ;)
Hoppas på att min häst inte är allt för pigg idag som att det är en väldigt stor banan att tävla på , i såfall får jag hålla i mig ;)
 

 

Tirk tävlingen för ett år sedan , 120 klassen :)

 

 

Hoppas att regnet håller sig borta, nu ska hästen göras iordning :) ps dags att klippa min prins nu ds ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0