23 år vad tiden går

Haha usch jag bara blir äldre och äldre. Men blir jag snyggare,smartare med ålder ? Ett fett NEJ där ;) haha 
 
 
Haft fullt upp denn vecka, börjsde jobba igen på heltid i måndags så kvällarna när jag är ledig går tiden åt till att rida, mocka, laga mat och motionera. Så bloggen hinns inte riktigt med just nu! Men ska försöka skärpa mig! 
 
Nu väntar jag på att hjärtat ska komma hem så vi kan åka och fira hans syster som också fyller idag. Själv har jag ätit god mat med pappa och lillasyster idag, ända uppvakningen jag får idag :p men jag ska bli firad både på lördag och söndag så jag är nöjd ;) 
 
Figge får vila idag:) tävling i helgen , jippi :D 
Bollnäs sommar 2013 125 klass :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0