Långfredagen är här och snart förbi

som ni har läst så har jag tävlat på morgonen , gick ju superbra :D 
ler bara jag tänker på morgonen . !
 
<3
lämnade även in min sadel på omvärmning nu och kommer kanske inte att få tillbaka den förns på onsdag så det blir till att rida barbacka och longera Figge dagarna framöver nu :P
förra gången vi värmde om den .
 
efter tävlingen när jag kom hem runt 12 tiden så fixade jag stallet och sen drog jag iväg och hämtade hö. så nu finns det hö ett tag till då ;)
 
"kastade" mig in i bilen för att åka till Tierp och hjälpa hjärtat lite. se bestämde jag mig för att springa. de blev 4 km idag, länge sen sist nu jag sprang och det kändes kan jag lova. bra jäkla jobbigt. ska försöka bli bättre nu när det är ljusare om kvällarna och inte så kallt ;)
 

nu ska jag snart börja laga mat, tacos blir det för ovanligheternas skull det är ju trotts allt fredag ;)

ha en härlig fredags kväll med mys. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0