Min lördag

I går så tog vi en liten sovmorgon innan jag åkte hem till min far för att sköta mina hästar, påvägen hem ringade vännen Maja. så hon kom och vi tog en mysig barbacka ridtur på 50 minuter, i härliga solen. Hästarna skrittade på bra och lilla ponnyn fick följa med ut också och det uppskattade han tror jag :D
efter det köpte vi lunch och åkte till hjärtats hus och pratade massa skit ; ) Otroligt trevligt och mysigt att få hinna träffa henne innan hon drar söder ut igen :D <3
 
Sen när jag lämnade av maja var det bara att åka hem och dusch och göra sig i ordning till att åka och fira Kent 45 års dag :D
en otroligt mysigkväll med god mat, VARMT bad och trevligt sällskap såklart :D
 
Så min lördag var helt OK ;) hahah den var helt underbar :D
 
SEN EN OTROLIGT HÄRLIG NYHET SOM VART IGÅR :D
 
Älvkarleby vann andra omgången!!!!!!
 

Älvkarleby RK tog hem andra omgången av AgriaAllsvenskan som reds i Gävle på påskaftonen. Det blev en riktig påsksmällare.

 

Tierps RK tog en gruvlig revansch för premiärinsatsen. En god andraplats stärker aktierna i serien. Gestrike Sportryttare var trea. Piteå som vann första omgången slutade nu femma. Ummeå RF krigar på med en fjärdeplats denna gång.

 

Nu leder vi totalen :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0