Söndags

Började dagen med att följa med Linda och Dylan på tävling på hemmaklubben. Och självklart gick dom felfria :D 

Framhoppningen 

Duktiga :D 

Efter tävlingen red jag min egna häst på åkern, pigg och ville inte riktigt arbeta med mig. Släppte väl lite grann på slutet men inte helt. 
Gjorde klart stallet och sen drog jag och hjärtat till hans pappas fina stuga vid vattnet . 
Kan man bo bättre ? :D 

Var där i några timmar.

Sen på kvällen var jag och mamma ut på uppdrag (får veta mera om det sen) kanske ;) 

Matlådor skulle lagas och sen kom Johanna och macke på fika . Trevligt :) 

Sen var det god natt :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0