stort projekt

att hoppa sin häst hemma, herregud man kan tror att han aldrig har hoppat förut som han håller på. men 40 minuter senare så kunde vi hoppa hyfsat någorlunda bra, men ändå inte godkänt men gav mig där, både jag och hästen var indränkta i svett xD
 
jobbet idag har rullat på bra.
 
Har tagit tag i en jättestor sak idag, klump i magen men ändå lättad.
 
 
har sprungit av mig lite tankar nu på kvällen, det blev 6 km.
 
nu ska jag sova, ny dag imorgon och det är sista april men som kommer bli svinlugn för min del.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0