Tävling på GRS

Då har man äntligen debuterat nationellt i 120 :D
 
0+4 fel och en 11 plats :D
 
Och vilken runda vi fick till, min grymma bästa häst :D
 
Vi river oxen in i kombinationen i omhoppningen, vet inte riktigt varför. vi kom bra , men han knep lite där. Men men supernöjd med honom ändå, vilken fin häst jag har.
 
kan inget annat än att vara lyrisk över denna dag. :D
 
Kaos hade vi på framhoppningen i alla fall, en tjej gick rejält omkull med sin häst(klara sig bra ändå fast hon kom under hästen) en annan kraschade rakt in en oxer. Figge rädd för mötade hästar och kastar sig hit och dit xD
men ändå gick det bra :)
 
 
Denna runda lever jag länge på ända tills nästa tävling den 4 maj ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0