veckan bara springer iväg och jag hinner inte med

imorgon är det redan torsdag .
 
veckan rullar på med jobb, hästarna och motionera.
 
Figge har haft det lite lugnare då jag inte har någon sadel men ska in och hämta den idag nu på kvällen. så är den klar :D
 
Har ridit bracka på Figge dom här dagarna, i måndags longerade jag honom. han arbetade på bra i värmen, i går tisdags så skrittade jag honom i 30 minuter i sommarhagen, arbetade honom hela tiden. och i dag har vi skrittat  ut i 45 minuter.
 
idag har hästarna fått gått ute i hagen i sommarhagen sen lunch och jag tror inte dom klagar ;)
smaskigt med gräs.
 
 
Nej nu ska jag byta om jag snart åka till Gävle.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0