Dressyr träning rakt igenom

 Ikväll var jag och Figge på våran livs första dressyr träning rakt igenom för instruktör. 

Jag gillade de mycket. Figge chockade mig och var riktigt fin trots månader av uppehåll/vila. Bra genrep första dressyr träningen . Förstås mycket att jobba vidare på, men det är därför vi tar lektionen. 

Så varannan vecka har vi dressyr träningar nu och varannan hoppträning. 
Min fina prins som chockar mig. ❤️ 


Dagen har också bjudit på jobb som vanligt :) 



Bilder på dagens plattläggningn som vi bl.a. Gjorde :) 


Innan. 

Efter jobbet drog jag och älskling till unoex(stavning) och åt så jäkla god mat , jag bara älskar den :D 

Sen var det iväg på träningen, nu ligger jag i soffan ny duschad och väntar på att älskling ska komma hem ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0