helgen är över

och det är 1 september imorgon ;)
 
fredags kväll så åkte jag och hjärtat till stan för att äta med bästa linnea och hennes kille. herregud så gott det var, åååh shit. vilken trevlig kväll det var med, längtar redan till nästa gång :D <3
 
I lördags så började jag dagen med en promenad på 6 km.
 
efter det åkte jag och mamma till stallet och gjorde  klart stallet, eller ja jag bara pekar som vanligt ;)
 
när stallet var gjort så kollade jag både på fälttävlan och banhoppning ;)
mycket att kolla på just nu ;)
 
sen vart det en dusch, för att sedan göra mig iordning till 30 års kalas.
man är otroligt fin just nu :(
jag och milellan festades loss sen, eller inte blev en lugn kväll och god mat och trevligt sällskap.
 
I dag söndag så har det varit lite lugt, jag och mamma gjorde stallet på fm och sen på em så åkte vi till stugan och var där ett bra tag .
nu sitter jag både med datorn i knät och hästhoppning på tv ;)
 
jag är bra trött i både huvudet och i axeln.
 
nu är det dags att slå igen datorn för idag , ha en härlig start på veckan i morgon :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0