Måndag

Nu vecka och nya möjligheter . Typ 🙈 

Jobb som vanlig fram till 16 .

Sen hälsade jag på mormor och Yngve för att hämta hem cykeln, efter det handlade jag mat och lagade lite mat .

Cyklade sen till stallet, väl i stallet så när Figge skulle in stod han längst bort. När jag väl var framme vid honom så fick han bära mig tillbaka ;) 

Figge vart lite friserad till morgondagens träning och sen en ridtur på de. Herregud säger jag bara dags att sätta på sig hocky utrustning tror jag om han ska vara såhär "tittig och rädd " när man rider ut heeeegud så löst jag satt idag igen xD 

När vi väl kom bort från det stället så gick han hur fint som helst. 

Gjorde klart stallet , nattade Figge och cyklade sen hem . 

Har även hunnit varit hos mamma och en granne . 

Ha en bra tisdag imorgon :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0