Natt jobb

Sitter på jobbet nu ska snart gå av mitt nattpass som jag blev hastigt inringd till :) 

I går lördag så gick jag upp tidigt för att släppa ut pellan och Figge , red Figge direkt på morgonen. Efter stallet drog jag direkt till tirk för att kolla på lite tävlingar. Blev kvar där till 13 tiden . 

Sen var det dags att göra sig iordning till lite festligheter till att fira bästa Yngve "morfar" otroligt god mat och mycket skratt 😊 

Sen blev det kvällen tidigare än tänkt där jag fick rycka in och jobba :) 

I fredag lag vi asfalt, jobbade till 15 direkt efter jobbet åkte jag upp till tirk för att kolla men hann bara kolla på 28 stycken sen öppnade sig himmelen och då drog jag hem ;) 


Lagom blöt bana, usch :/ 

Nej nu är det dag att sova klockan är ju bara 06.14 ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0