semestern är slut och vardagen är tillbaka...

japp då är jag tillbaka bakom ratten(lastbilens)
 
"semestern" gick fort och nu är det bara att knega på 4 månader till ;)
 
bra varmt idag, 34 grader på bilden. kom upp till 44 grader vissa stunder. fy sjutton att sitta i en lastbil utan fungerande ac i dag :/ ingen hitt direkt.
 
AJA  jobbdagen gick fort och efter jobbet så åkte jag direkt till mamma för att bada direkt :D
snodde även lite mat av mammsen så ja slapp laga ;)
 
nu har jag precis kommit hem från stallet och jag o Figge tog en lugn tur idag, lite trav och mycket skritt. tog även in på en stig så att han fick fokusera på vart han sätter fötterna .
 
Dock höll vi inte på att komma ut alls idag, figge blev förälskad på vägen och ville knappt lämna denna snygging :D
 
I går söndag så sov jag till 10 då jag hade jobbat natt och kom inte hem förns kl 5 på söndagsmorgonen. någon timmes sömn i alla fall ;)
Natten gick bra att jobba, riktigt kul :D
 
åkte iväg till min fina häst efter att jag hade vaknat och red honom, red på volten och hade ställt fram lie upphöjda galoppbommar med ett kryss ut eller in det beror ju på vilket håll vi kommer ifrån ;) Taggad och pigg häst, riktigt fin att rida. kunde ha ridit hur länge som helst. men måste vara försiktig nu i början inte ta ut för mycket .:D
Längtar tills vi får tävla igen :D <3
 
sen slappade jag lite , lagade mat och på kvällen åkte i till mamma och kent för lite tårta. hur gott som helst :D
 
:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0