Varmt och åter varmt igår.

Vilken värmen och så tung luft det var,  men det blev dunder och brak vid 16 tiden. Trodde att det skulle bli bättre med värmen då men vart lika hett igen 😉 

Jobbade igår fram till 14 tiden sen vart det för varmt . 

Lagade mat, sov en stund( under tiden det åska ) sen frostade jag av frysen det var behövligt . Vi fick knappt ut första lådan xD 

Var även till stallt men där så möttes jag av en genomsvettig häst så han fick vila igår och så fick han en kall dusch istället  och så mockade jag . 

Nu idag så sitter jag just nu i uppsala för att vänta på att bli lastad 

Var lite dålig sikt hit idag . Men såg inte långt 😜



Jag har så ont i magen på att man är så maktlös . Men kan inte göra mycket tycker så synd om alla draddade i Sala. Skulle vilja hjälpa till men har inte plats att ta emot djur. Usch hur eld kan ställa till det. Nu önskar vi kraftigt regn i en vecka så att elden skläcks otrdentligt . 

Usch så ont i magen , orkar knappt kolla Facebook längre :/ 

Nej usch nu måste jag sluta skriva . 

Ha en bra dag trots allt ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0