Då närmar sig tisdagen sitt slut.

 
 
Denna dag har gått otroligt fort,
 
jag har hunnit med ungefär nästan allt jag har velat.
 
Började dagen med att måla (som vanligt) ;)
 
gjorde lunch till snickarna
 
sen gick jag ut till stallet. red min otroligt pigga häst, hjälp vilken energi och krutpacket han var idag. jag kände verkligen hur han laddade. travade bara långt idag men Figge skulle nog kunnat gått ett löp känns det som xD minsta lilla sak så galopperade han. goa häst.
Imorgon blir det MYCKET GALOPP ;)
 
Sen åkte jag vidare till Lundsved och red två PIGGA hästar med otroligt mycket vår känslor;)
 
Amos travade jag bara på idag, superfin och otroligt pigg. :)
 
Sune galopperade jag på idag, jag fick verkligen känna på hur det är att sitta på en häst som verkligen älskar att galoppera ute. på hemvägen var vi mer i luften än på marken, sicken jäkla härlig häst. skrattade mig igenom passet hem ;)
 
Jag fick med mig hö hem, det var sopslut här hemma ;)
 
så väl hemma så lastade jag ur höt, mockade och gjorde klart stallet för insläpp.
 
tog mig en springtur som avslut på dagen, nu är jag otroligt slut och ska gå och ta in mina prinsar och sen sova :)
 
// Matilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0