jag hinner inte med

herregud vad dagarna går, jag hinner inte ett dugg !!!:O
 
förra veckan var jag ju "magsjuk" 2 dagar och då gick det tid bort där för sker jag skulle ha gjort. fick ta igen den i slutet av veckan istället.
 
I torsdags var jag så pass frisk att jag målade i några timmar, hela 86 "knubb".
 
fixade stallet och sen åkt jag hem till hjärtat för att baka lite tills på söndagen-
På fredagen så följde jag med Linda och Dylan till tirk på morgonen, dom hoppade lite :)
Snodde även med mig två höbalar hem, tur att det är bara MIN bil :D
efter det fixade jag stallet sen åkte jag till Tierp för lite ärenden och hälsade på mormor och Yngve . Mycket trevligt och jag gör det för sällan :(
När jag sen kom hem till hjärtat så började jag baka vaniljbullar och sen mitt i baket så kom hjärtat hem med värsta fina buketten blommor :D Överlycklig tjej , bästa älskling <3

Tacosmys och massa mys bara jag och hjärtat hela fredags kvällen :) <3
 
På lördagen så följde jag med hjärtat till hans fars stuga och bar ris halva dagen, för sen var jag tvungen att åka hem och fixa hästarna, innan kvällen,
 
Hjärtat firades av grabbarna så jag tillbringade min lördags kväll hemma hos mamma och kent, supermysigt med kebab och filmtittade :)
 
På natten hämtade jag grabbarna som hade letat sig in till stan. Hemma igen hos hjärtat kl 5 ;P
 
Hjärtat fyllde år <3
Upp kl 9 på söndagen, många timmars söm där , eller inte ;)
Hem och fixa hästarna för att sedan åka tillbaka till hjärtat som skulle bli firade efter 14 tiden någon gång. Städa och fixa med massor av saker :)
Otroligt trevligt var det, men otroligt trött sen på kvällen somnade ovaggat kan jag säga, och sen som en stock till idag ;)
 
Så ny vecka och nya möjligheter.
 
Målade i hela 8 h idag, så har jag dammsugit hela huset ordentligt då nu alla fönster är bytta och snickarna har gått in med skona hela dagen, så det fans lite skit kan jag säga ;P haha usch.
 
Sen stod jag kl 21 och longerade en övertaggad Figge som tyckte att han hade för mycket energi och var rädd för allt och sprang och blåste. Nu har han vilat för mycket, nu börjar hårdträningen igen ;)
 
Så det blev 35 minuters longering idag, hoppas att den mesta över skotts energin har kommit ut idag :P
Nej nu är jag nyduschade jag ska krypa ner i sängen, klockan är ju ändå 22.44 och min väckarklocka ringer kl 06.00 ;)
 
God natt.
 
Ska bättra mig med min blogg och FÖRSÖKA skriva dagligen i alla fall i vardagarna .
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0