Ny måndag, ny vecka och nya tag

 
 
Japp det kan man verkligen säga :)
 
då var måndagen här igen, jag har hunnit med massor idag.
 
Började dagen med att gå med kitty, efter det mockade jag stallet och gjorde klart det.
 
Sen tog jag min lilla bil och åkte till lundsved för att rida två hästar. Jag red Amos med Linda och Dylan, ett travpass blev det där. superfina hästar :)
Efter det red jag "Sune" också. han fick också ett travpass. Han var också lugn och fin :)
 
 
Sen åkte jag hem för att rida min fina polle, även han fick ett travpass.
 
sen åt jag lite lunch och tvättade lite.
 
sen var det dags att måla igen, så jag gjorde det i någon timme.
 
Nu på kvällningen har jag sprungit ett pass och kört lite styrka.
 
Nu sitter jag här mätt i magen, nytränad och nyduschad.
 
ska hänga lite tvätt nu och sen ska jag plugga lite innan det blir kväller :)
 
I lördags kväll kom mamma och kent hem till Robin på mat, jag gjorde älggryta och tårta det var mycket gott och en otroligt trevlig kväll :)
 
min fina glasstårta :)
grytan under upplagningen ;) + jordgubbarna till efterråtten :)
 
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0