Oj vad kul

ser att ni läsare ökar, vilket är otroligt roligt :D
 
Denna onsdag har det varit full fart redan från morgonen, målade som vanligt någon timme på morgonen för att sedan åka ner till Tierp och handla så jag kunde göra lunch till snickarna.
 
efter det red jag min galna häst, herregud vilken energi han har och den tar f*n aldrig slut :O hade ridit 1 h och då är 20 minuter ren galopp hela tiden och Figge bara studsar fram på vägen när jag ska trava honom.
imorgon blir det ridhuset ;)
 
 
Efter min galna häst så var jag ganska så slut, men jag åkte iväg och red två till ;)
 
Jag red Amos med Linda och Dylan idag, betydligt lugnare och finare häst idag. vi travade först ute i skogen och sen avslutade vi passet med galopp på ridbanan. Sicken fin häst :)
 
Sune red jag efter, sista hästen för dagen, hade ungefär samma upplägg som med Amos bara det att vi galopperade också ute i skogen och även på ridbanan, dock satt jag väldigt lös en gång. Vilken jäkla härlig häst. hahah skulle vända igenom och byta galopp men bara det att han precis när han bytte drog av en brallserie, vilda västen ;) haha
Riktigt fin häst, hade jag bara stall och pengar hade jag inte tvekat en sekund på att köpa honom.
Figge, Amos och Sune :)
När jag kom hem så mockade jag och gjorde klart mitt stall.
 
Sen kastade jag i mig mat och gick sedan ut och målade fram till 21. nu är jag nyduschad och ska snart lägga mig :)
 
 
Imorgon är det torsdag och mitt älskade hjärta kommer äntligen hem till mig <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0