sjukhus besök och öm i kroppen

 
Gårdagen tillbringade jag min halva dag på sjukhuset, åkte in för att rönka min font så att det inte skulle vara brutet eller spricka i foten. Men den var helt okej fast att den gör väldigt ont . Måndagskvällen och natten till tisdagen var inge rolig alls. hade så ont. Kunde inte sova många timmar för så fort jag vände på mig så kom jag såklart åt foten och ja gjorde H*lvetes ont :/
 
men nu så börjar det ordna upp sig här och jag börjar kunna använda foten mer och mer idag kan jag gå ordentlig på platt mark har lite svårt när det är bakar eller i trappor fortfarande. men men i morgon kanske jag är fitt for fight igen ;P
 
som att min fot var tvungen att ligga i högläge så fick tyvärr min figge vila igår, gör nog inget för hans del men jag vill kunna hålla igång honom nu utan något avbrott hela tiden. blir tokig snart. detta år har hittills inte varit mitt år med att hålla igång ordentligt. men hoppas att det vänder nu .
men i dag ska vi träna för Lotta S på Tirk och imorgon ska jag träna för Lotta s i morgon med på Ärk. Så tvådagars hoppträning har vi framför oss nu, har längtat efter detta. får se hur min fot tycker om detta, men om det fortsätter såhär så kommer det gå toppen. bara inte Figge tar några jättehopp ;)
 
dags att ta tag i dagen lite sakta. ;)
 
min prins <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0