Älska mig som mest när jag förtjänar det som minst.

 
 
Börjar sakta men säkert komma tillbaka från min sjukperiod, fortfarande ont i halsen,snorig och hostar ibland. Dock har jag mera energi om dagarna .
 
I måndags så pluggade jag först några timmar på morgonen och sen på em red jag en lugn sväng på Figge, dock var han väldigt pigg och sen in och pluggade lite till.
 
I går tisdags så målade jag fort i några timmar och sen mockade jag stallet och pluggade lite, på kvällen åkte vi till ridhuset och Linda och Dylan kom med, dock orkade jag inte rida så mycket så det blev ett lugnt ridpass för Figge där, vi kollade mest på när Linda och Dylan hoppade och så jäkla fint det var :)
 
I dag onsdag,

så har jag målat en hel del, ätit våfflor, ridit figge och målat lite till.
 
 
 
 
I måndags slog det mig när jag stod i stallet och skulle rida min häst, varför gnäller man? varför vill man alltid ha mer? varför är man aldrig nöjd? varför  vill man vara som någon annan?
 
Jag har en jättefin tävlings häst, bästa familjen som ställer alltid upp och ja har väldens finaste och underbaraste pojkvänn. <3
 
Varför inte bara njuta av livet, JAG är den jag är ingen kan ändra på mig. Jag är otroligt dålig på att njuta och är alltid nojjig över allt. NJUT !
 
Älska mig för den jag är, de är såhär jag lever mitt liv. Och så kommer det att vara . !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0