dag 5


såhär känner jag mig just nu, inget speciellt händer om dagarna jag gör inget mera än måste saker just nu, Figge vilar fortfarande men hoppas verkligen att jag kan rida snart igen har hoppträning på torsdag och vill verkligen hinna rida innan de.
hoppas att jag orkar longera honom i morgon i alla fall.
 
Jag är snuvig, hostar som en tok(ibland) och kan knappt prata. Matt är jag om kvällarna vid 18 tiden är jag helt död. Och är grymt känslig för allt. usch tycker inte om när jag är såhär svag, mår inte bra av de heller :/
 
Hoppas att eran helg och första riktiga vinterhelg har varit bra. :)
 
<3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0