Eget ställe

Gud vad jag längtar tills den dagen jag har egen lägenhet/hus/gård. få inreda precis som man själv vill ingen som ändrar eller klagar.
 
Jag vill använda alla mina saker som bara väntar på att få bli uppackade, har säkert 10 stora flyttkatronger. men allt som man kan tänkas behöva för att flytta.
 
Drömmen är att ha en gård med stall och ridbana, ha två fina tävlingshästar som ska gå runt gården. Men jag får nog kolla efter annat jobb om jag ska någonsin kunna ha råd med det ;)
 
 
 
 
Super drömmen är att ha ett eget ridhus . :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0